CVIČENIE S PENOVÝM VALCOM

Aby bol váš tréning vyvážený a zdravý je nevyhnutné venovať dostatok času strečingovým a relaxačným aktivitám. Preto tentokrát Hanka zaraďuje do svojho tréningového programu NOVINKU FOAM ROLLING alebo CVIČENIE S PENOVÝM VALCOM. Cvičíme, či rehabilitujeme každú STREDU o 19:50. Túto novinku môžete vyskúšať s certifikovanou inštruktorkou, našou vždy pozitívne naladenou motivačnou trénerkou Hankou.

TRÉNUJEME KAŽDÚ STREDU od 19:50.

Tréning je vhodný pre každého od 14 rokov, aj pre tých s bolesťami.
Viac o cvičení povie Hanka:
„Penový válec - foam roller je užitočná a veľmi efektívna tréningová pomôcka pre posilňovacie, rehabilitačné a relaxačné cvičenia, ktorá sa používa na zlepšenie flexibility a hybnosti svalov; výrazne posilňuje stabilizáciu viacerých svalov v oblasti ťažiska tela okolo trupu a panvy; pomôže nám uvoľniť svalové napätie, ktoré je najčastejšie príčinou bolesti v oblasti šije, hrudnej a bedrovej chrbtice; posilňuje brušné svaly, naťahuje všetky skrátené svaly, rozvíja stabilitu a rovnováhu, zlepšuje pohyblivosť kĺbov. Cvičenie na penovom válci využíva hlbokú kompresiu - stláčanie, pomocou ktorej uvoľňuje svalové stuhnutia, skrátenia tzv. svalových uzlov, ktoré sa vyvíjajú časom. Jeho používaním budeme rozťahovať predovšetkým FASCIE !!!
Viete , že žijeme v ochrannom obale od hlavy až po päty?.......začnem hneď veľmi silným a pravdivým citátom Dr. A.Stilla: "Vďaka činnosti fascií žijeme a pri ich zlýhavaní sa scvrkávame, opucháme a nakoniec umierame. Každé jednotlivé svalové vlákno im vďačí za svoju pružnosť. Pomáhajú svalom kĺzať po susedných svaloch a väzivách. Slúžia nielen ako mazivo pre svalové vlákna , ale vyživujú všetky časti tela. Ich inervácia je tak bohatá , že stačia zásobiť každý atóm ľudského tela. "Čo je teda FASCIA? Tzv. pančucha, ktorá nás drží pokope alebo lek. väzivový obal - zväzok hustých vlákien spojivového tkaniva (popruh, obväz..), ktoré obaľujú kosti svaly kĺby nervy, krvné riečište, všetky vnútorné orgány mozog a miechu. Fascie majú teda podpornú úlohu, aby držali jednotlivé orgány pohromade a ochrannú - pomáhajú pri pohybe chrániť orgány a brániť šíreniu zápalu z jedného miesta na druhé. Aj keď je hrúbka fascie geneticky daná, jej pružnosť sa zlepšuje cvičením a masážami a naopak KAŽDÝ STRES sa automaticky prenáša aj na ne!!! V skutočnosti celý svalový systém funguje na základe toho fasciálneho a fasciálny systém tvorí jediný celok bez väčšieho prerušenia od temeno hlavy až po prsty na nohách....z toho vyplýva, že pomocou FASCII SU PREPOJENÉ VŠETKY ČASTI TELA.“
Ak ti to dáva zmysel, pridaj sa k nám a poď si účinky cvičenia odskúšať na vlastnom „ochrannom obale“, výsledky by mali byť citeľné už po prvom tréningu.
Ak nemáš svoj vlastný válec, môžeš to skúsiť s našim, ale z hygienických dôvodov odporúčame zadovážiť si vlastný. Odporúčame Yoga Roller Spartan dĺžky 90cm a šírky 15cm.

Viac o tréningoch v Hankinej skupine DanceFit&FoamRolling&Core// INSPIRO CLUB

K
OMPLETNÝ HARMONOGRAM TRÉNINGOV V INSPIRO NÁJDEŠ TU!